הרצאה זמן איכות

16/12/2021

מה נשמעעמוס ברזל

תכנית הדרכה להורים "זמן איכות"

 

לכל המנהלות הגנים, גננות, מנהלות משפחתונים ומעונות והורים יקרים. להזמנה ההרצאה - 0522538297

הרשו לי להציג לכן/ם תכנית הדרכה להורים "זמן איכות". בשנים האחרונות אני מעביר הרצאות להורי גני הילדים בהצלחה רבה איך ל"העביר" את "זמן האיכות" שלהם עם ילדיהם בלי לשים אותם שעות מול הטלוויזיה
ניתן להזמין את ההרצאה כמפגש הורים ליום המשפחה ובמשך כל השנה.
רציונל התכנית- "התנועה" כמפתחת את יכולותיו של הילד בתחום המוטורי, הקוגניטיבי, הרגשי והחברתי. התנועה מעשירה ומחזקת את התמצאותו במרחב .
החושים הם דרך התקשורת של הילד עם עולמו, חושים מפותחים יצרו תקשורת טובה ויעילה. אינטגרציה של חושים [שלוב בניהם] יוצרים הבניה במוח וזו היא הלמידה.
"זמן איכות" פירושו פיתוח הילד בכל תחומי האישיות כולל פתוח שרירים וחושים. ליווי הלמידה במוזיקה ובשירה מאפשרת קליטה וזכירה לטווח ארוך יותר בדרך של החוויההילד לומד תוך הנאה ולכן משתף פעולה בדרך כלל זו חוויה של הצלחה המחזקת את הצד הרגשי והאמון ביכולתו.

מחיר ההרצאה 936 ₪ כולל מ.ע.מ

בברכה - עמוס ברזל 

ישום ההדרכה-

הרצאה, ההדרכה כ – 75 דקות בהם יוצגו הנושאים. פעילות הורים וילדים לאחר שעות הגן. עיקר הפעילות היא דרך שירים. כל שיר מלווה בהפעלה תנועתית מוסיקלית תואמת ובאביזרים תואמים ליצירת גרייה חושית, העשרה והטמעת הידע. מפגש בנושא זה ומסוגו  יכול  להיערך לאורך כל השנה. מתאים גם לחינוך המיוחד.

 

     עמוס ברזל - כותב מלחין ומפיק מוסיקה לגנים ולבתי ספר מעל 30 שנה בנושאים שונים ע"פ תכנית משרד החינוך.  תכנית מוסיקלית זאת הושרשה בכל מוסדות החינוך בארץ ובחו"ל ככלי לימודי חוויתי. התוכנית מופיעה בנושאים שונים בדיסקים {חגי ישראל, מושגי יסוד בהתפתחות הילד ונושאים שונים מחיי הילדים } "מעשים טובים" ובטיחות בדרכים אושרו ע"י משרד החינוך,

הרשות הלאומית ואור ירוק.

 

     עמוס ברזל- מוסיקאי, מלחין, זמר, נגן גיטרה ומפיק תקליטים, החל את דרכו המוסיקלית המקצועית הפורמאלית כזמר-נגן ומפקד להקה בתזמורת חיל האוויר. לאחר שירותו הצבאי פנה להפקת תקליטים. במרוצת הזמן היה אחראי להפקת 75 תקליטים לאומנים מהשורה הראשונה, רעיון ה"ספרקלטת" ושלושה פסטיבלי ילדים.

הלחין והשתתף בתחרות הקדם ארוויזיון יחד עם להקת "שיר" בשנים 1987 בשיר "שיר" וב- 1991 {מקום שלישי} עם "כל שנה", וב- 1996 בשיר "אם תאמינו" שירים שזכו להצלחה ולביקוש רב בריקודי-עם ובערבי שירה בציבור. הלחין שירים רבים לירדנה ארזי, רוחמה, שימי תבורי ועוד רבים אחרים. נעימותיו של עמוס ברזל מושמעות מידי יום בטלוויזיה הכללית והחינוכית כמוסיקת רצף.

להזמנות: 0522538297

עמוס ברזל

 

סל הקניות שלי